Solutii pentru varice pentru femeile insarcinate

Veti fi multumita sa descoperiti ca exista multe modalitati de a preveni aparitia varicelor pe perioada sarcinii, dar si solutii pentru ameliorarea acelora deja existente. Printre sfaturile de care trebuie sa tineti contdaca suferiti de varice sunt:

  • Va trebui sa va odihniti destul de frecvent. Uterul in crestere exercita presiune in plus asupra venelor din partea inferioara a corpului si a varicelor. Din aceasta cauza, fluxul sanguin poate fi perturbat ducand la aparitia varicelor umflate si mari pe picioare, dar si pe vulva si rect. Cresterea numarului de hormoni din corp pe perioada sarcinii poate avea ca efect relaxarea peretilor venelor, dar si a ligamentelor si incheieturilor corpului. Asadar, cu cat va odihniti mai mult, cu atat va exista mai putina presiune pe vene si veti evita varicele, iar toata aceasta odihna va ajuta si alte afectiuni care apar odata cu sarcina.
  • Pozitiile diferite de somn va pot ajuta atunci cand aveti varice. Cea mai mare vena din corp este vena cava si se gaseste pe partea dreapta a corpului. Daca dormiti pe partea stanga, veti scadea presiunea exercitata pe vena care transporta cea mai mare cantitate de sange prin corp.
  • Ridicati-va picioarele si tineti-le sprijinite cat de mult puteti. Stati cu picioarele pe o masuta sau un scaun, iar atunci cand dormiti puneti-va o perna sub picioare. Toate acestea ajut la imbunatatirea circulatiei sanguine si reducerea varicelor.
  • Ciorapii de sustinere pentru femei insarcinate pot fi de mare ajutor pentru a evita varicele. Asigurati-va ca ii luati inainte sa va ridicati din pat dimineata deoarece astfel veti preveni acumularea sangelui in picioare, evitand aparitia varicelor. Din nefericire, acesti ciorapi de sustinere pot fi destul de incomozi, mai ales daca este cald afara, dar aduceti-va aminte ca varicele sunt si mai incomode.
  • Trebuie sa faceti exercitii fizice in mod regulat pentru a accelera fluxul sanguin si a imbunatati circulatia – ajuta foarte mult la varice. O scurta plimbare de 15 minute intr-un ritm mai accelerat poate ajuta la functionarea corespunzatoare a sistemului cardiovascular. Incercati sa stati jos fara sa va incrucisati picioarele pentru a preveni restrictionarea fluxului de sange in picioare si agravarea varicelor. Incercati sa nu stati in picioare perioade lungi de timp fara sa faceti pauze de stat jos cu picioarele ridicate sau sa va miscati putin.
  • Exercitiile Kegel facute in mod regulat pot preveni hemoroizii, care sunt varicele la nivelul rectului. Exercitiile Kegel sunt cele in care incordati muschii vaginali si mentineti pentru 20 de secunde. Cel mai bine este sa faceti aceste exercitii in grupe de 5 de patru ori pe zi.
  • Straduiti-va sa va incadrati in categoria de greutate corespunzator stadiului dumneavoastra de sarcina. Puteti scadea astfel presiunea pe vene si sa evitati varicele.
  • Mentineti o dieta saraca in sare, dar bogata in alimente cu multe fibre. Consumand produse cu fibre veti reduce incidenta constipatiei care poate contribui la varice. Asemenea alimente includ fructe proaspete si cereale integrale. Consumul prea mare de sare poate cauza retentie de apa si inflamatii, ducand la varice.

Leave a Reply